Veel gestelde vragen

Dit zijn onze meest gestelde vragen. Staat jouw antwoord er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Bestellen

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Indien voorradig en voor 15:00 uur besteld zal het pakket de eerst volgende dag bij je bezorgd worden.

  • Kan ik een bevestingsmail verwachten?

jim3D.nl stuurt uiterlijk binnen een paar uur na bestellen een bevestingsmail. Hierin staat een samenvatting van je order.

Bezorgen

  • Kan ik mijn leverdatum wijzigen?

Wens je je items op een specifieke datum te ontvangen? Dat is geen probleem! Via de pakketverzorger kan je je aflevermoment veranderen.

  • Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?

Indien voorradig en voor 15:00 uur besteld zal het pakket de eerst volgende dag bij je bezorgd worden.

  • Zijn er extra bezorgopties mogelijk?

Nee, op dit moment leveren we alleen uit via DHL. Mocht u daar problemen mee hebben, stuur dan een email naar service@jim3d.nl

  • Wordt mijn bestelling ook op een verdieping bezorgd?

Wij bezorgen tot maximaal de 3e verdieping zonder lift.

  • Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja, je kunt een afwijkend factuur- of afleveradres opgeven in de bestelling.

  • Ik wil mijn levertermijn aanpassen. Is dit mogelijk?

Wens je je items op een specifieke datum te ontvangen? Dat is geen probleem! Via de pakketverzorger kan je je aflevermoment veranderen.

 

Retourneren

  • Hoe retourneer ik mijn bestelling?

In de verzending is een retour bon meegezonden, die u kunt invullen en retour kan zenden samen met de doos en de te retourneren product(en) terugsturen naar:

jim3d.nl
T.a.v. dhr. M. Bosma
Kruiskamplaan 83
1911LN Uitgeest

 

 

  • Wat is mijn bedenktermijn?

Bij jim3D loop je geen enkel risico. Voor elk online besteld product geldt een bedenktermijn van 14 dagen, ingaande de eerste dag nadat de bestelling bij je is afgeleverd. Ben je niet helemaal tevreden over je aankoop en is het product ongebruikt en onbeschadigd, dan kan je het, zonder opgaaf van redenen, aan ons retourneren. Wij adviseren altijd de verzenddoos en de originele pakking voorzichtig open te maken, zodat je deze weer kunt gebruiken als je de bestelling wilt terugsturen. 

  • Wat zijn de kosten voor een retourzending?

Dit is afhankelijk van de pakket bezorger die u kiest, bij DHL is dat €4,95

  • Moet ik de originele verpakking bewaren?

De verzenddoos en de verpakking dien je met beleid open te maken. Mocht het item toch niet naar wens zijn, kun je het artikel weer netjes in de originele verpakking retour zenden.

 

Betaalmogelijkheden

  • Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?

Online kun je kiezen uit verschillende betaalmethodes: zoals bv iDeal, PayPal en/of credit cards á la Visa of Mastercard. Onderop de pagina ziet u de verschillende symbolen waarmee u kunt betalen.

 

Overige vragen

  • Bij wie moet ik zijn met een vraag of klacht?

Het eerste aanspreekpunt voor een vraag of klacht is onze afdeling klantenservice.

  • Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?

Hier is iets niet helemaal goed gegaan! We gaan dit kosteloos omruilen voor het juiste product. Vul het contactformulier in of stuur een mail naar service@3DMadness.com en we zorgen dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost.

  • Mijn bestelling is kapot aangekomen, hoe gaan we dit samen oplossen?

Dat is niet de bedoeling! We bespreken graag een passende oplossing met je door! Vul het contactformulier in of stuur een mail naar service@3DMadness.com en we zorgen dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost.